Tisdag

Godmorgon! Tisdag idag då! Lovely. Det bästa med tisdagar är att dem är så korta, vi har lektioner fram till ett, sedan slutar vi. Ska nog bli en slappar dag tror jag, är så ofantligt vintertrött så det är skönt att bara dega hemma.

Pratade igårkväll med min fina A, det var längesedan vi hördes men nu ska det bli fart på raketerna. (vet inte vart det uttrycket kom ifrån men..) På onsdag, mitt i stressen, efters om att både hon och jag jobbar och har skola, ska vi äntligen träffas! När sågs vi sist, ett halvår sedan kanske? Det kommer bli så otroligt spännande eftersom att det har hänt så mycket för båda oss två så det blir mycket att uppdatera sig om. Vi ska göra vår årliga julklapps shopping, de är tur det eftersom att jag inte har köpt en enda än.

Hoppas alla får en bra dag!

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback