Tisdag!

Jag satt i typ en halvtimme imorse för att kunna uppdatera, men eftersom att blogg.se håller på att bytta webbhotell(kallas det så?) så funkade inte bloggen på hela morgonen. Typiskt. Nu har jag iallafall hunnit med skola, ett besök på donken för lite lunch och ett läkarbesök, mitt ute i pissvädret. Vad jag hatar detta pissiga, hemska regn! Jag såg ut som en dränkt katt när jag kom fram kan jag ju påpeka. Idag ska jag plugga, försöka att få lite gjort i både engelskan och svenskan och om vädret vill ge med sig (jag vill ju se sol!) ska jag nog ut en sväng ikväll.


Här kommer ytterligare en dikt gjord av GodFellow, så han står helt för innehållet.

"Jag gillar att spela marackas, speciellt när jag är helt jävla kanackas.
Denna låten spelar jag, bara till dig, din fula lilla skabbiga tjej.
Även fast din röst är av sammet så hade jag hellre tatt på ditt bröst än att klappa det svarta lammet i det uttråkade djurprogrammet."

Dessutom ska jag passa på att gratta kära Ludvig som bli otroliga 16 (!) år idag! Så grattis!

Kommentarer
Postat av: Karin

det hade varit kul att få se några bilder på hur våran bloggare ser ut =)

2008-12-02 @ 16:44:25
Postat av: Mr Anonym

tack ellen! =)

2008-12-02 @ 16:57:45
Postat av: Estela

Några bilder av denna kära bloggare ska vi nog kunna ordna Karin ;D Ha det bra!

2008-12-02 @ 18:03:01
URL: http://estela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback