Spanat på stan

Lucian imorse var jättefin, det är så fruktansvärt mysig stämning, ingen riktig jul utan lucia. Efter den hade vi rast i en och en halv timme, det var lite smått långtråkigt... Sedan var vår lärare ledig som vi har i geografi och naturkunskap så vi hade en vikarie (en gammal lärare till mig) och fick faktiskt sluta redan vid två, annars slutar vi inte förrän vid halv fyra. Kanske skulle ha vikarie lite oftare?!
Jag börjar få smått panik över vad jag ska ha på mig ikväll, sprang en vända på stan påväg hem, men som alltid när man letar hittar man inget. Jag var sugen på en kort, färgglad kjol, hitade en på Vero Moda, men den hadse liksom inte riktigt "det". Jag får väl riva garderoben senare och leta mig fram, hoppas bara att jag hittar något. En klänning skulle inte heller sitta fel....

Vi hörs senare, nu ska jag ge mig in i garderoben...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback