Sjuk...

Jag har legat hela natten och haft ont i kroppen så jag har knapt kunnat sova, sedan vaknar man ju sådär lagom vid nio tiden och känner sig sämre än någonsinn. Jag har så ont i halsen att jag knapt kan prata, jag låter som en hes kråka som bara kracksar fram. Idag blir det då sängen och soffan som gäller. Min favoritplats, hehe. Ska väl kolla på lite filmer och försöka att sova mycket så att jag är bättre tills imorgon för jag vill verkligen kunna gå till skolan imorgon.

Har ni några tips på bra filmer man kan se när man ligger hemma sjuk?

Hoppas ni allihopa är friska och får en bra dag!  Puss


Kommentarer
Postat av: ...

Frånvarande!

2008-12-04 @ 10:59:56
Postat av: ......2

fortfarande frånvarande!

2008-12-04 @ 11:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback