Måndag 1 Dec!

Idag är det första december! Jippi... Åh vad jag älskar december. Det måste vara den roligaste månaden på året, om inte den mest hektiska. Allt ska ordnas inför jul, stress,stress, och man har massor i skolan. Allt ska ju bli färdigt innan lovet. Ni vet den där uppsatsen som jag har tjatat om länge? Den blev klar igår! Ämnet blev Sverige och hållbar utveckling, 19 sidor då... Puh!  Jag är iallafall riktigt glad att den är klar. Och idag är det en sån här lycko morgon. Igårkväll vid elva tror jag det var (jag har inte lärt mig att komma i säng tidigt än) så fick jag nog det bästa mailet någonsinn! Jag vet att du läser detta A, och jag har aldrig glömt dig! Kommer heller aldrig att göra! Livet är som sagt härligt. Och måndag igen, då har man hela veckan framför sig.  Nu behöver jag skynda mig, men vi hörs igen i eftermiddag.
Ha en riktigt bra första december!


Är det någon här som fortfarande har sådanna där chokladkalendrar? Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: A

Ofcourse i'm reading this!<3



I have never forgotten you!! =)

2008-12-02 @ 18:52:50
Postat av: Estela

You will always be in my heart <33

2008-12-02 @ 19:24:39
URL: http://estela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback