Intressant dag

Träffade en väldigt intresant person idag som jag länge har velat träffa, det var väldigt givande. Det är ett litet hemligt projekt som jag inte kommer att avslöja än, men tids nog kommer ni nog att få veta. Jag fick ett väldigt stort intryckt av denna person och det känndes riktigt bra, mysig person!

Nu lagar jag mat, har hittat en jättegod pasta grej i enportionsförpackningar, tror dem är ifrån Findus. Riktigt gott.

Dagen kommer att innehålla plugg med stort P, ska greja med några saker på datorn och förmodligen ska jag se på Twilight igen hos A. Den filmen har verkligen fastnat. Och så måste jag städa och diska. Jag hatar likt Isabella att diska.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback