Det blir aldrig som man tänkt sig

Nu har jag kommit hem och sitter här och lyssnar på MTV. Det var ju inte direkt så min dag skulle se ut. Pågrund av vissa omständigheter hann inte H förlja me på stan och plugga, och sedan fick vi sluta tidigare. Dem andra i klassen hade matteprov, men eftersom att jag redan har gjort kursen så satt jag bara och väntade på att dem skulle bli klara, just för att vi hade geografi kvar. Men sedan får man ju såklart reda på att läraren inte tänkte ha någon lektion så då kunde man ju åkt hem direkt efter svenskan... Bu och bä.

På vägen hem stannade jag och H på trafikskolan eftersom att jag börjar fundera på att få det gjort... Har knappt börjat och jag har inte ens 5 månader på mig... Måste sätta fart nu, både med teorin och körningen.  Det är lite smått roligt att det var öppet men ingen där så vi klev bara in, hittade några papper som jag fyllde i men jag har ingen aning om jag gjorde rätt. Har säkert gjort bort mig totalt, haha.

Men det som är possitivt med dem ändrade planerna är att jag hinner blogga mer idag, jippi!

Nu ska det lagas käk, kan ni gissa vad?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback